CHRISTMAS MOMENT

// Jag och farfar, heeeelt ur fokus men gillar bilden och han ändå! :) //
// Pappa som ska skoja till de...super dålig fokus här med men jaja //
// Hampus och jag mitt upp i en syskonkärleks-fight... // 
// Lotta gräver i glöggen och jag är lite sådär lagom hög på livet..//
 // Mamma <3 //
 // Ännu en på min fina mamma & jag //
 // Körde lite uttryck, exalterade till tusen //
 // Behöver nästan inte säga något till denna bild //
 // Uttryck nummer 2, ledsna.. //
 // Lite mer seriösa och poserande ;-) //
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en hääärlig julafton 💖🎄💖

Svar: Ja verkligen! :-) 💗💗
emmie kristoffersson

2014-12-25 @ 10:33:41
Postat av: Lotta Wendt

.... och det var jag som skrev det😂

Svar: Haha, listade ut de ;-)
emmie kristoffersson

2014-12-25 @ 10:34:42
Postat av: Matilda

Älskar bilderna, så fina!!

Svar: Åh tack bästa! <3
emmie kristoffersson

2014-12-26 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0