MAMMAS DAG IDAG

Idag är de ingen vanlig dag, för de är mammas födelsedag lalala...

Började dagen med att uppvakta mamma och ge en liten present. Sen kila jag iväg och handlade ett smycke som hon sen fick. Eftersom jag inte hittade de jag letade efter så blev det definitivt i sista sekund, men hon gillade de så de blev bra. Åkte sen in till Lund då Hampus skulle magnetröntgas för hans rygg. Pappa följde med honom medan jag och mamma gick runder i Lund och kollade. Gick tillbaka till sjukhuset och åkte sen hem för att lämna av Hampus och vi andra åkte iväg för att hämtade hans presenter som blivit beställda över nätet. 
Hem och slå in presenterna, tog de lugnt och åkte sen igen. Åkte till "Shanghai" som är en kina restaurang med super god mat. När vi blivit suuuper mäta åkte vi och handlade mat på Ica och är nu påväg hem för att bara ta de lugnt. 

- GRATTIS BÄSTA MAMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0