POWERWALK OCH MISSAT BUSSEN

Var en runda på emporia på jakt efter en lite hösig jacka, men hittade ingen som fick följa med hem. Handlade sedan mat i en riktigt kaos matbutik. Kassören slog fel på en massa grejer, en självskaner började tjuta och gick inte att stänga av sen var de en liten tjej som ställde sig och skrek art hon inte skulle röra bilen såå högt och gällt att alla stannade upp och en pinsam tystnad uppstod. 
Väl hemma sen så tog jag tag i lite läxor innan jag åkte upp till skrylle för en powerwalk med mamma medan pappa sprang. En av de få gånger jag fått ont i höften när jag gått och inte bara efteråt..åt lite och skulle egentligen suttit på en buss just nu till Lund med Matilda, sofie och Maja, men den missade vi så de kommer snart så så ska vi vänta på nästa buss. Fabulöst. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0