COLOURS

Igår så kapade maja mina planer så det blev endast fyra avsnitt av one tree hill. När Maja var här så gjorde vi inte så mycket..vi åt, kollade tv, hjälpte henne med läxa och bara hade det mysigt. 
 
Imorse duschade jag det första jag gjorde..Var såå trött men var tvungen att duscha, så jag gick in i duschen och började tvätta håret. Tyckte det vara konstigt att scampoo inte löddrade, så tog mer - fortfarande inget lödder -så tog ytterligare mer. Var så himla trött och blev så himla förbannad, och det var balsam. Pallar inte, urgh. Anyways så kör ju vissa på balsammetoden så nu är jag väl en av dem..tillfälligt. 
Har precis ätit och ska snart åka och handla lite, sen träffa mina puddingar!
Puss!
Sorry för klippet som laddades upp, inte meningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0