världens största båt

Skrev en massa inlägg från mobilen igår som inte gick att publicera, åhhh. Igår var jag iallafall i skolan och hade bra lektioner, engelska - idrott - teknik. Sjöng på engelskan, orienterade på idrotten & byggde drakar på tekniken sen hem. Gjorde inte så mycket hemma, pluggade lite & kollade ny serie. Har börjat kolla en serie som heter "drop dead diva" såå bra! Verkligen den sista serien jag börjar kolla nu har ju så hiimla många jag följer, åhh!
 
Sen är ägaren till denna blogg inte den mest kloka av dom alla, bokade in spanskprovet på torsdag då vi även har biologiprov. Bra jobbat emmie. Men iallafall så vill jag bara få dom överstökade & snälla bli godkänd. Iallafall så är jag helt tagg på livet, ingen aning varför men det är bara så...haha. 
& igår när jag och maja var ute och orienterade så fick hon ett mejl att det fanns en plats till henne på skottland! Bara skrek, hoppade runder och kramades. haha så sjukt kul. Så elin, maja och jag kom med, hur stor är egentligen chansen ? inte gigantisk iallafall. 
 
Men idag så var jag först på sjukhuset och fixade inlägg 08, sen badade jag 09 och taxin hämtade mig hemma 11.30 iväg till skolan. Lektioner och sen hem. Pluggade lite, åt och kollade ddd (drop dead diva). Sen tog jag, min pappa och bror en lite trip till Danmark & såg världens största båt. Gigantisk mina vänner, gigantisk. När vi kommit till sverige igen och allt så åkt evi till kykogården för att se om blommorna var kvar, och ja ni det var dom. DOM VAR KVAR. haha. men ska fixa lite på ett annat inlägg nu sen fixa mig och sova.
nightttt!
 
 
- bjuder

Kommentarer
Postat av: irma

sv: vad roligt! Klart du ska göra något med ditt hår! Var kreativ och våga fråga din frisör om förslag!!
Kram

2013-09-25 @ 09:18:04
URL: http://granboms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0