vad har hänt idag då ?

inte så mycket här faktiskt, ni ? varit vaken från och till inatt, sen vakande vid 7. åkte på bakluckeloppisen för att hjälpa till i "cafeterian" där min brorslag säljer för att få in pengar som sagt. började med ösregn och slutade i ösregn. såg ett litet hopp på himmeln men de försvann snabbt. & att sitta i rullstol i ösregn är int en hit...haha. när jag kom hem så var farmor & farfar, Camilla & Emma här. Fikade lite sen åkte farmor ocg farfar vidare. mamma åkte till mormor och morfars hus för att fixa lite, Camilla gick hem och jag och Emma satt och snacka en stund. När hon gick hem så startade jag datorn och kollade runder lite och kom till slut hit. ska snart duscha och äta.
 
 // oldiiiie //
 

Kommentarer
Postat av: Elin Brolin | Foto och mode

Hej, bloglovin' byte? :)

Svar: Aa, senare :)
emmie kristoffersson

2013-09-15 @ 20:03:07
URL: http://elinbrolin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0