Otroligt glad

Skrev ett inlägg när jag kom hem nu ikväll som försvann. Så var på konfirmationsmöte i dag i kyrkan för att se vilken grupp man kommer med till. Innan vi gick in i kyrkan så väntade jag på elin och maja för att vi skulle träffa innan på kyrkogården..& mormor och morfars blommor var fortfarande kvar! Hur bra kändes inte det lixom. Det är ju mer än en vecka sedan begravningen och dom sa att blommorna bara kulle vara där i några dagar. Kändes verkligen som dom var där. Vi gick in i kyrkan, eller i mitt fall rullade in, och satte oss. Prästen pratade, ledarna presenterde sig och vi sjöng sen var det lottning. Dom lottade till Skottland och mitt namn var det första dom ropade upp. Och vill så himla gärna dir eftersom att mormor och morfar skulle varit på  Skottland förra veckna egentligen, så det känns bara såå himla bra just nu! Sitter och lyssnar på "best song ever" och har nog inte mått så här bra på ett tag. Ska bli så kul och lärorikt. 
 
& blir så otroligthilma glad över alla meddelande/kommentarer jag fått efter senast inlägget och ville bara informera er om att det betyder verkligen så himla mycket för mig! Så tack snälla ni, ni är verkligen bäst! Ni sprängde rekordet detta året också. Såå tacksam för alla som hjälper mig och inte bara tittar konstigt och viskar, älskar er & ni vet verkligen vem ni är!
Puss på er alla fina & gonatt världen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0