kakmonster

Igår så var jag på sjukhuset och badade med min sjukgymnast, var hos kuratorn och sen visade alla från avdelningen där jag går inlagd att jag kan gå lite. Sen hände inte så mycket, kollade lite tv och så. 
I morse hade jag sjukgymnastik här på hemma plan klockan 8 och sen direkt till skolan. Hände inget speciellt, åt i matsalen första gången sen vi började haha..alltid något. Kom hem och la mig i sängen direkt och läste. Vid 12 "gick" jag och mamma till hennes brukare och hälsade på lite. Åt lite knäckebröd och ballerina när jag kom hem därifrån och nu sitter jag och kollar kläder på nätet, vill ha allt. men måste spara mina pengar..åh. Fick värsta craving på kakor så har ätit lite av det också..ska snart lägga mig och plugga sen blir det antagligen film. 
Ska bara tipsa om my friend som har tagit tag i sin blogg igen och börjat blogga. så klicka in på curnelia.blogg.se för att läsa hennes awesome blogg!
xo
 
// saknar min kisse! ♥ //

Kommentarer
Postat av: Matilda Johansson

Så söööt!

2013-10-06 @ 11:55:58
URL: http://enmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0