Sjukgymnastik

Är nu hemma efter sjukgymnastiken, ska till lunnd och bada 11. Min armbåge har låst sig och har int i nacken, så fick övningar till dem. Lite streching och trännings övningar. 
Sitter nu och skriver lite till boken, gör läxor och kollar lite på datorn. Efter jag badat ska jag, om jag hinner, åka upp och säga hej på avdelningen jag låg inlagd på. Mammas jobb har friluftsdag idag och ska fiska så jag & mamma ska åka ut och hälsa på dom lite. Ska bli mysigt! 
 
Eftersom min reumatism håller på att komma tillbaka, och det tar upp till 10 veckor innan cellgiftet börjar verka så ska jag börja med akupunktur igen så länge. Det har verkligen hjälpt mig såå mycket, har varit smärtfri i över ett år. Detta var den första sommaren utan hemsk smärta & så händer detta ? Så jäkla typiskt. Har bara sån himla otur i allt hela tiden. 
 
Kollade på massa filmer igår kväll och en som jag verkligen skrattade till var "horrible bosses" så grymt rolig. Skådespelarna var ju dom bästa & repliken var klockrena. Iallafall så rekommenderas den stort verkligen.
 
Movies: Comedies
- Favvo scenen, haha. 

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: på picmonkey.com :) kram!

2013-10-09 @ 20:15:07
URL: http://mmaria.blogg.se
Postat av: Lotta kusin

♥♥♥

2013-10-09 @ 22:37:50
Postat av: Lotta kusin

♥♥♥

2013-10-09 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0