Kemi inlämning

När jag vakande idag så var några av mammas kollegor här och fikade. Åt och fick super bråttom för taxin kom. Missade avensakn, so:n och matten. Hade lite lektioner och sen hem, lina körde hem mig haha. Mamma fick avboka taxin för att jag ville va med på hemkunskapen så därför körde lina hem mig, och vi bor nästn grannar så det gick bra. Vi hade också följe med elin. Lina stannade en stund och vi åt lite pch pratade. Sen har jag kollat lite på youtube och ska nu skriva en kemi inlämning och sen spanska. yeey, thank heaven for homework. typ. Får jag tid över ska jag tömma min mobil så jag kan uppdatera, tömma datorn och kaske baka en morotskaka. Hela min dropbox är full så kan inte fulla på den hela tiden nu..
imorgon kommer jag antagligen få reda på mina resultat på biologi och spanska proven. spännande, tror jag blev godkänd på båda iallafall. Ska även bada imorgon, skönt men får ont efteråt..
Uppdaterar mer sen.
 
- jag all the way ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0