Buzzy

Igår var jag i skolan till klockan två, utvecklingsamtal klockan tresom varade i en timme sen direkt på sjukgymnastik klockan fyra. Sen hem om och direkt till Nova, sen var jag helt död så la mig i sängen och läste läxor. Sen sova.
Idag var jag på sjukgymnastik klockan åtta, arbetsterapeut klockan halv nio och sen kom taxin halv tio. Var i skolan tills vi slutade, trodde vi skulle redovisa då blev riktigt nervös då jag knappt varit med men de blev inte av. Yeey. Efter skolan hämtade taxin mig och körde hem mig, vilade lite sen iväg till maja. Där Matilda och Filippa också var. Vi kollade tv, sminkade oss, tvättade lort sminket och hade bara allmänt roligt. Blev precis hämtad där ifrån och ska nu till farmor och farfar. 
Puss 

- min middags dejt igår, maten var sååå god!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0