Lite saker ni antagligen inte visste om mig

♕ Jag klippet alltid min panpizza i bitar och äter med gaffel sen.
♕ Jag gillar inte mjuka badlakan.
♕ Jag älskar tv-serier.
♕ Har många komplex över min kropp.
♕ Jag tippar på Danmarks bidrag i eurovision song contest.
♕ Andvänder kjol högst en gång om året.
♕ när jag var liten klippte jag av mig allt mitt hår för mon bror drog o det.
♕ Får mardrömmar av skräckfilmer i flera veckor efter jag sett dom, men vill ändå se..
♕ känner mig obekväm när jag har klänning.
♕ Älskar att planera saker
♕ Skulle inte kunna leva utan musik.
♕ använder nästan alltid jeans, yeey.
♕ Älskar att åka buss och tåg, känns så vuxet på något sätt, HAHA.
♕Gillar att va själv, lyssna musik och tänka på allt möjligt ibland.
♕ Tycker om high-school filmer.
♕ min hals ger ifrån sig sjukt konstiga ljud lite då och då..riktigt pinsamt.
♕ hatar min röst
♕ Älskar tom & jerry kex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0