Inköp 👌

Igår va jag på Nova med Maja och shoppade lite. Vi var inne på gina och kollade lite, så fick Maja syn på att man fick papperspåsar om man handlade och skulle tvunget ha en..så jag älskar att shoppa och hittade tre par trosor som jag köpte och sen när man kom till kassan så fick vi en jävla plastpåse, och Maja bara men..:( HAVAHAVA. Iallafall så köpte vi lite skol saker. Maja. Köpte tre par ballerina, present och en klänning. Asså den klänningen, sååå snygg! Skulle köpa den också men sen va den lite stor och så var alla helg plötsligt slut och sen visste jag inte om jag skulle ha vit eller mintgrön så ska köpa de. I morgon istället, kanske kommer bild.

Inatt sov kg hos Maja och sen va jag på emporia med mim familj där kg köpte en bikini topp och fixade mina naglar. Maja kom hit, vi grillade och ska nu sova. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0