Sofie & Maja

Idag så kom Sofie & Maja hit vid tio. Dom hade handlat juice, ägg, bullar och jordgubbar på hemköp så skulle vi ha brunch. Vi gjorde omelleter, åt jordgubbar och sen orkade vi inte mer. haha. När vi ätit, pratat och sånt så fixade vi oss och gick ut på en fotorunda. Vi skulle fota till våra headers och profilbilder. Hade sjukt kul och fick några bra bilder. Klockan 14.00 så skule jag på fotvård så mamma skjutsade upp mig och maja, för att vi inte hann gå och sofie cyklade hem. Maja bokade tid, jag hade glömt mina nycklar så jag var hos Maja tills min pappa kom hem från jobbet. Vi fixade hennes nya klädesstång (haha eller vad det heter), åt pizzabulle, busade med Alicia (hennes syster) och pratade. Jag fick två böcker, mini-shampoo, mini-balsam och handsprit som luktar jordgubbe  nu inför thailand. Sjukt najs. 
 
När jag kom hem så bytade jag om till pyjamas, idag igen för att det är så skönt! Sen plockade jag undan lite på mitt rum, sofie ringde mig på skype så fick ta en paus som varade i mer än en timme. Håller just nu på att redigera lite bilder, lyssnar på mello-vinnar låten och tänkter vad jag ska ta med till thailand i handbagaget. Ska snart fixa klart på mitt rum, äta, träna, duscha och sova.
Lite bilder från idag. Fick inte lägga upp någon på Sofie.
 

Kommentarer
Postat av: Evvis

Fin blogg tjejen :)!

Svar: tack ! :)
emmie kristoffersson

2013-03-11 @ 20:41:20
URL: http://evvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0