Smoothie

Skypade precis med Sofie, gjorde klart engelskan, fick en massa kommentarer och drack smoothie. Så gott! Ska börja med so:n nu, usch inte tagg alls men det måste göras annars blir jag ju underkänt och det vill jag ju inte. Iallafal så skypade jag med Sofie innan och vi snackade o allt möjligt. haha, just love that girl. Imorgon så blir det någon kompis istället för middag hos mammas kompisar.
 
Och sen om ni vill fråga mig något så får ni gärna göra det inne på ask.fm, för att komma direkt till min sida så söker ni på "ask.fm/emmiekristofferssom". Det ska vara ett "m" i slutet för att jag skrev fel och kan inte ändra det, haha. Men fråga gärna mig saker där så svarar jag. Ni får ju också fråga saker i kommentarer där jag också svarar. 
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

goott

Svar: jaa!
emmie kristoffersson

2013-03-07 @ 19:55:42
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: sofie

gud vad gott det ser ut!

Svar: du, vill du veta en sak ? det var det också!
emmie kristoffersson

2013-03-07 @ 20:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0