Hemma för en liten stund

Kom hem från skolan för en stund sen. Ska städa och packa klart sen ska jag handla lite tidningra till flygresan, sen till bussstationen och åka in till tågstationen sen till flygplatsen. Har ite riktigt fattat att jag snart är i Thailand, det går lixom inte in i mitt huvud..Fatta att inatt sov jag sista gången i min egen säng på två veckor, kommer inte träffa mina vänner förrens om två veckor, Inte gosa med min hund och katt, Inte kunna äta lösgodis, Inte va hemma på första april, Inte kolla finalen på top model när den sänds och värst inet fira jul. Skojjjja, ska bara va borta i två vekcor juuuu.Men jag kommer missa påseken, och jag som ÄLSKAR påskmat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0