Fysik

Idag började vi med svenska, där vi är i smågrupper och gör olika projekt. I min grupp är det jag, Maja, Elin, Sofie och Adam och Filip som extra. Vi ska göra en reklamfilm om en hålslagare. Kommer kanske lägga upp den på bloggen sen. Efter det så hade vi so-provet, i aulan, det gick nog ganska bra. Kändes så iallafall. Blir nog godkänd iallafall. Sen hade vi lunch supertidigt, det var nachochips med ris och någon köttfärs. Nu har vi fysik, vikare, och ni kan ju förstå hur det går. Efter detta har vi engelska och sen idrott. Där vi ska bli filmade när vi testar vårt eget program, vi gjort dom senaste idrottslektionerna. Nu blir det lite slender i slutet på fysiken. Chao.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i veckans blogg hos mig(bara att kommentera jag är med.). :)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/march/tavling-for-vecka10.html#comment

2013-03-08 @ 12:22:19
URL: http://rebecahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0