Förkyld

Igår så tog jag sprutan, men det gjorde inte så ont som det brukar. Jag mådde inte alls lika konstigt heller så jag satt uppe och kollade "its a boy girl this" som Sofie rekommenderade på sin blogg. Riktigt bra faktiskt, rekommenderas från mig med.
Vaknade vid tio ungfär och sen klockan halv ekva så va vi uppe hos vår förra granne och firade hennes 75-årsdag. Grattis. Hon skulle bli "kidnappad" klockan tolv så vi åkte hem en kvart innan ungefär så hon kunde fixa sig och så. 
 
Har fått en riktigt jobbig förkylning. Hr gaft den i mer än en vecka nu och den släpper inte. Hostar HELA tiden, snörvlar, är hes och har ont i halsen. Pappa har ringt jourläkaren, han är på 30 plats i kön, och så ska vi se om jag kan få någon supermedicin så att jag blir bättre. Så förutom hostmedicin, strepsils och nässprej så är musiken min bästa kompis idag. Låter med lite fart i gör alltid en på bättrr humör. Har fått tillbaka min spoitify nu å måste ju uttnyttja det. 
Mammas kompis och hans flickvän kom hit för en stund sedan. Jag fick en parfym av hans flickvän som luktar sjukt gott, som jag kunde ta med mig till Thailand. Tihihi, tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0