Ellen Show

Vaknade runt tio idag men gick inte upp förens runt elva. Åt frukost och funderade på vad jag ska ha i mitt handbagage. Kollat igenom tax free katalogen väldigt många gånger och har nästan bestämt vad jag ska köpa.Har precis kollat typ alla hidden camera från ellen show. Så himla roliga! Ellens skratt är ju så himla gulligt, haha!
 
Min lillebror Hampus är på hockey cup i Mariestad, som pågår idag och imorgon. Vi ska bort ikväll så vi kommer inte åka upp förens imorgon bitti, runt fem. Hampus åkte upp igår med en kompis från laget. Dom har spelat två matcher och förlorat båda med 8-1 i första och 8-0 i den andra. Men det går säkert bättre sen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0