Elin

Kom hem från Elin för en liten stund sen. Vi kollade tv, åt hemmagjorda pizzor, tog egobilder, åt godis, kollade youtube-videor, pratade och skypade, Mysigt.När jag kom hem var jag så himla trött så jag gick in på toan tvättade bort sminket, borstade tänderna, bytade om till pyjamas, satte mig i sängen och tog sprutan. När jag tagit sprutan bäddade jag ner mig i sängen med data, Ipad. Lyssnar på lite musik, kikar, bloggar och ska alldeles strax sova. 
 
För er som inte vet så tar jag en spruta mot min reumatism som heter "Metoject" (en slags cellgift) varje fredag. Brukar må illa hela helgen, ibland kräkas på grund av den och bli riktigt trött. Gör så jävla ont också. Men den hjälper så det är helt klart värt det.
 
Kommer lägga upp "min resa" från början av min reumatis till nu, nästa vecka. Kommer lägga upp lite andra berättelser om reumatism som jag upplevt senare. Så förstår ni förhoppningsvis lite bättre. Ska också till läkaren på torsdag så ska gå från skolan runt 12. Tror att det bara är en helt vanlig kontroll. 
Bild från i somras på mig & Elin. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Maaaaaaaaaja

Skulle inte du sova hos Elin? :( <3

Svar: Nä, mamma sa att jag inte skulle det eftersom att jag skulle ta sprutan och brukar må illa. Spydde förraa gången :s <3
emmie kristoffersson

2013-03-09 @ 08:59:16
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Haha skön bild ^^

2013-03-09 @ 10:46:52
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: J O Y ▲

Härlig bild!

2013-03-09 @ 18:16:10
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0