SOMMARLOV!

amg, sommarlov nu! äntligen.
idag samlades årskur 7-9 i aulan för skolavslutning med körsång, stipendium och tal. sen gick vi vidare till våra klassrum. vi kollade på emil i löneberga, ät knäckebröd och fick våra betyg. haha. sen vid tio då vi slutade gick jag till mormor och morfar och väntade på min bror, när han kom åkte vi till centrum och åt glass. tradition. sen åkte vi hem igen och åt lunch, stuvade makaroner och falukorv, mums. sen snacka vi lite, kolla lite bilder och videos och så, sen åkte vi hem. och nu sitter jag här och bloggar och ska snart se lite på det nya pretty little liars avsnittet, maja kanske kommer hit en stund. är sjukt trött men ska nog va uppe till seen idag och typ sova hela dagen imorgon bara för att utnyttja att jag faktiskt har sommarlov, heheheh. 
 
 
// jag och maja idag när vi slutat //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0