regnigt

gick upp vid elva idag och fixade mig snabbt för att åka till malmö där hampus skulle spela match. innan dom började spela gick jag, mamma och en till mamma till donken och köpte dricka och kanelbulle. det var så himla varmat, hade jeans och långärmat så ja..men dom förlorade matchen med 4-1 men vann ändå serien. innan vi åkte hem åkte vi till pågen och skulle köpa kakor men dom hade stängt så vi åkte vidare till någon kötthandel och köpte kött vi håller på att grilla just nu. sen åkte vi hem och jag hjälpte pappa att klippa häckarna. sen va vi ute och sprang, och det gick inte bra alls. när jag kom hem vila jag och gick sen och duscha, och sen kom elin. och vi sitter just nu och pratar och väntar på maten. är så himla hungrig! men ska duka, tjaaao.
och nyss regnade det och blixtrade och åskade som in i.
 
 
// när jag och maja kollade pll för ett tag sedan, hittade ingen annan bild. sorrysorry //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0