en veckas sommarlov

ja igår var jag på dagen hos elin, lina va där med. vi badade och solade, heheh. sen åkte jag hem för att vi skulle handla midsommarmat. men innan vi åkte solade jag, spelade volleyboll med hampus och duschade. blev lite tomat i ansiktet..maja kom hem från polen precis när vi skulle åka så hon följde med. vi köpte lite jordgubbar och choklad som vi skulle äte på kvällen då vi skulle ha picnik med elin. när vi handlat åkte vi hem och packade det sista ch gick till elin. när vi kom till elin gjorde vi amerikanska pannkakor, och bestämde att vi skulle tälta. haha...det tog lite mer än en halv timme att sätta upp tältet med lite skype hjälp. när vi va klara med tältet satte vi oss på studsmattan och hade picnik, sååå mysigt. sen kollade vi på pitch perfect och gick sen och la oss. somnade vid tre och vaknade vid sju, men gick inte in förrens vid halv nio- nio. åt frukost och fixade tältet sen åkte maja hem. jag och elin satt och kollade lite youtube-klipp och tv, sen åkte jag hem. kollade klart alla teen wolf avsnitt som kommit ut, kollade det nyaste pretty little liars avsnittet, gick med samba och har städat rummet lite. det har åskat sjukt mycket och kom riktigt mycket regn precis när vi hade kommit hem efter att varot ute med samba. 

 

 
 // jag och lina, hehehe fail men ändååå //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0