för mycket kläder

när jag kom hem hem efter lottas jobb och burlöv så kollade jag tv och åt lite. sen åkte jag och mamma till sity gross och handlade. kom hem för en stund sedan och har precis hängt in lite kläder. måste ha fler galjar som inte är för tjocka för får inte plats i min garderob. åhh, blir helt arg när dem inte får plats. men kom på en riktigt bra idé som håller fram tills helgen iallafall, att om jag packar mycket till osby så får jag plats med mer i garderoben medans jag är där och det är i tvätten, haha. kör nog på det. 
 
har uppdaterat swefilmer.com hela dagen och väntat på att det nya teen wolf avsnittet skulle ha kommit ut, och nu har det det så ska kollade det, sen packa till osby, fixa dom sista kläderna och städa mitt rum. är så himla trött på morgnarna så ska gå coh lägga mig tiiidigt idag.
puss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0