MIN JUL

Igår var vi hemma & öppnade paketer under dagen, sen kalle anka och sen kom gäster. Hade riktigt mysigt och blev så otroligthimlasuperduper glad för mina klappar. haha. funderar på att lägga upp en video med allt i annars bara foton. maja fotade en del bilder på vad jag fick men kan inte föra över dem från mobilen till datan.. vi får se vad jag kommer fram till. har iallafall suttit i en massamassa timmar nu och försöka förstå mig på min ena julklapp..hehehehe. nya macbook air, gubbar. hahah. men fattar inte ett shit...vet hur man öppnar internet och ja det är typ det...hahahah. kunde först inte ens stänga av den, då är det illa. men det vet jag nu iallafall. har någon några tips så kommentera mer än gärna. fick även photoshop i julklapp som vi instrallerade idag, och fattar inget på den heller. så kommer nog sitta i mjukiskläder hela detta jullov & försöka komma på hur saker och ting fungerar. kollade idag klart alla avsnitt av "white collar" som finns påp netflix, och jag dör! någon som vet var man kan kolla den serien någon annastans ???
Hoppas iallafall att ni haft en trevlig jul, och blev nöjda med de ni fick. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0