FEM MÅNADER

I söndags var det den 29 december vilket också var fem månader sedan olyckan..det känns som om det är jättelänge sedan men samtidigt som om det inte alls var så länge sen. Fem månader...det är ändå ganska länge, men tiden har gått väldigt snabbt och jag har återhämtat mig riktigt snabbt & bra. Är ganska stolt över mig själv över hur jag har klarat mig genom detta även att jag klarat mig genom det. Olyckan och allt efter den har gett mig en massa saker att tänka på, att inte ta allt för givet & att jag fått en andra chans i livet. Om jag bara inte hade somnat hade jag inte varit här, och sova är ju inte en så stor grej. Har blivit starkare och lärt mig en masssa. Så nu ska jag kika igång 2014 med samma inställning och återhämta kroppen ytterliggare. 
 
Till er som är nya här och inte vet vad som hände kan kolla i kategorierna - olyckan - vad som verkligen hände. 
 
- Bara fem månader sedan...På sista bilden är mitt ena lår ben efter & innan operationen.  

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Bra gjort stompan Gott Nytt År

Svar: Gott nytt år!
emmie kristoffersson

2013-12-31 @ 15:12:31
Postat av: ANGELICA - Hälsosamt

Oj! Jag måste kika vad som hände!

2013-12-31 @ 20:28:30
URL: http://nattstad.se/healthbyangelica
Postat av: [email protected]

♥♥♥♥♥♥♥♥

2013-12-31 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0