BRUNCH

Idag har varit en dag då jag haft saker att göra hela dagen förutom på jobbet...haha. Vaknade vid tjugo över tio och Maja kom precis hit då. Vi gick/åkte till hemköp för att köpa hem saker till brunchen. Filippa & Matilda kom vid tolv och vi åt vid ett. Så himla gott & mysigt. Vid två gick vi till jobbet men eftre vi gått en bit så vände vi och fick skjuts istället. Det ösregnade verkligen. Väl på jobbet så jobbade nästa alla, vilket var kul. Vi gjorde inte så mycket, lions var där och bjöd på tårta och delade ut blommor & choklad. Efter det så kom pappa & samba dit för att ha följe med mig och Maja hem. De bara öste ner regn, usch. Där rök snön och den vita julen. Här hemma beställde vi pizza på puben som jag åt halva av, för fy vad jag var mätt. Sen satt jag och Maja och kollade lite klipp på youtube och sen åkte hon med. Jag ska nu duscha och sen sova, skola imorgon & inga läxor vad jag vet nu iallafall. wihoo. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0