7 DAGAR TILL JULAFTON

Idag har jag varit i skolan som vanligt varit i skolan, som slutade 13.10. Yeey. Efter det så åkte jag hem, vilade en stund och sen till min arbetstearapeut som slutade idag. Riktigt riktigt tråkigt att hon slutar, eftersom hon är sjukt trevlig och jag verkligen gillar henne. Gav henne en glögg flaska och sen en till min sjukgymnast också. Efter det gick vi hem och körde direkt till lund för vaxning. Vaxade mina bryn för första gången idag, har bara nopat innan. Det gjorde faktiskt inte alls ont, om man jämför med överläppen, armarna & benen. Mamma hade glömt mina kryckor så fick gå utan, asså fy va ont. Fick en lite "goodiebag" sen efter vaxningen och sen köpte vi mat på subway. Så nu är jag hemma iallafall och ska snart duscha. Ska kanske pynta vår gran sen för jag glömde de igår. 
men nu ska jag iallafall kolla ett avsnitt av "white collar" som jag började kolla för någon dag sedan, och fan va han är snygg i huvudrollen. ingen aning om vad han heter men han är snyyygg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Fin blogg! Jag har en tävling där man kan vinna sminkprodukter och de skulle vara kul om just du ville delta! :)

2013-12-17 @ 20:36:00
URL: http://johannabellander.vionno.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0