the reason

har varit helt bort kopplad från bloggen nu ett tag för att jag inte riktigt haft tid och lust att helt enkelt blogga. den 29 juli var jag med i en olycka utanför staffanstorp där jag åkte med min mormor och morfar där vi krockade med en traktor. både mormor och morfar omkom direkt och jag blev skadad. som tur var så sov jag när det hände så hela kroppen var avslappnad. jag bröt båda lårbenen, båda handledsbenen i vänster hand, mitt bäcken på tre ställen och mitt vänstra nyckelben. skadade två kotor i ryggen och en i nacken. tappade lite benbitar från höften, fick en muskelbristning i magen och bröstkorgsbenen blev helt intryckta. och brännsår av bältet på både mage och hals. låg först inskriver på IVA i två-tre dagar och sen BUS i tre veckor. kommer skriva mer om det sen, men ville bara att ni skulle veta andledningen till varför jag inte bloggat på ett tag.  
skulle varit i Stockholm egentligen den 8-14 augusti därför har det kommit två tidsinställda inlägg under den perioden.
 
// bild från i somras //
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Åhh gud! Stackars dig!<3

2013-08-26 @ 20:45:07
URL: http://www.filippaeriksoon.blogg.se
Postat av: Anonym

Fortsätt kämpa! Du är stark:)

2013-08-31 @ 07:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0