today

idag vaknade jag ock fixa allt sånt inför skolan, mamma körde mig halvvägs och sen gick jag reste. hände inget interessant, men jag fick reda på att jag blev godkänt på so provet vi gjorde i fredags, hru skönt !? men fick också veta att vi har tre prov denna veckan, TRE !! so (betygsprovgrej), fysik (hela kapitlet vi just gått igenom, och har sista läxan i tills på onsdag) och "idrottsprov" men vet inte om de är ett prov eller inte riktigt för vissa säger att det är ett prov och vissa bara ett läxflörhör. asså åhh, orkar inte. sen har vi läxor också..fy fan. tagga pluggasönder, och bomba insta men "plugg" bilder. ni följer väl mig ? emmiiiek.
efter skolan så var jag och elin och handlade lite, sen va hos mig en sväng och lämnade allt och sen hem till henne. vi gjorde matteläxan och bakade macarons. men hann inte klat eftersom att jag var tvungen att åka hem, och fixa klart mitt rum. kanske ska köpa en fåtölj att ha på rummet också men vet inte om de blir för mycket...beslutsångest. 
men iallafall så har jag kollat lite the vampire diaries, fixat mitt rum och ska nu bygga ihop den nya byrån. har precis ätit varm macka och dryckit oboy, hehe beach 2013 va de ja. åt falafel igår kväll så får nog vänta till beach 2014 minst..
kommer lägga upp bilder på rumemt sen när det är klart och kanske en video. + hemskt ledsen att jag inte lagt upp några från dagarna på bloggen men har inte hunit fota så har inget att lägga upp..
 
 
// bild från min instagram, oppa emmiesofiecornelia-style //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0