söndagen

hade vekligen ingen lust, ork eller tid igår att blogga så skriver en liten sammanfattning av vad jag gjorde igår, bar för att. jag vaknade och mormor kom och hämtade mig vid tio tiden för att vi skulle åka till burlöv center och handla löparkläder. vi kom dit och affärerna öppnade inte förrens klockan elva så vi handla mat medans vi väntade. jag hittade fyra olika löparplagg som jag gillade och ska få dom på lördag då jag firar min födelsedag med släkten och så av mormor och morfar. när jag kom hem så fixade vi på mitt rum, panik åkte till ikea för att köpa en till byrå,  intervallade i skrylle med sofie, duschade och gick och lade mig. 
det var nog de jag gjorde i går, inte super intressant men har tråkigt och orkar inte plugga så informerar er om det ändå. 
 
 
// bilder från i lördags //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0