snöstorm, i april

Inatt så sov maja här, hon kom hit efter hennes cup.  vvi kollade lite tv, satt vid datan och tyå sov. Min mamma och lillebror väckte oss vid elva, vi gick upp och åt frukost. Vi kollade tre avsnitt på gossip girl, fuck louis. seriöst. usch pii och blö för han. Iallafall så fotade vi det jag köpte i thailand och de jag köpte igår och förrgår. Jag köpte fem armband, tre Iphone skal, victoroa's secret body splash och en bikini presenter till mina kompisar, som jag inte fotade eftersom att jag redan gett dem. Har precis fixat inlägget på de jag köpte i thailand och tidsinställt dom tills nästa vecka så håll utskick. Maja åkte precis hem och jag sitter vid datorn. Pappa håller på att grilla, hampus har kompis och mamma jobbar. 
 
Igår kollade jag en film som heter "Café" tyckte först att den var helt ok men sen fattade jag ingenting. Kan va jag som är riktigt retarderad och inte fattade eller så va filmen bara oförstålig, thats a secret i will never know. Asså pappa kallade att jag skulle komma ut och va möts jag av ? en snöstorm med snöflingor som är tre centimeter stor, asså what !? Ska äta nu men uppdaterar mer sen, adios ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0