Shopping

Igår efter skolan åkte jag, maja och elin in till mamlö. Vi fikade på starbucks, gick i lite affärer och sprang runder. Vi fick lite panik i slutet för vi inte skulle hinna till tåget så vi fick springa och hann precis. Sen gick vi av i lund och gick på bussen till dalby. Vi gick hem till mig och hämta färs (eftersom att jag inte gillar taco-färs och jag skulle äta taco hos maja) sen kom elins pappa och skulle hämta elin så han körde oss hem till maja. Vi åt taco, sminkade oss, snackade och bara tog det lugnt. Jag var sjukt trött så jag deckade direkt när jag la mig i soffan.
 
Vi vaknade vid sju och vid nio kom mathilda, vi cyklade ner till klubbstugan, hämtade samhällsinformationshäften vi skulle dela ut och begav oss iväg. Eller det är f99-00 fotbollslaget som skulle dela ut dalby-gif-häften med reklam för att få pengar till laget och eftersom att jag inte har något liv så följde jag med och hjälpte till. vid elva tiden var vi klara och jag och maja gick hem till henne och gjorde lunch. Pappaspeciall - makaroner, majs och bacon. Såå gott!  Vid ett tiden så kom mamma, pappa, hampus och hämtade mig och maja. Körde maja till fotbollsplanen eftersom att hon skulle spela cup i Eslöv och sen körde vi vidare så att pappa släppte av mig och mamma på emporia. Vi började med att fixa naglarna och sen gick vi runder och shoppade lite. Läger upp bilder i morgon eller ikväll. Pappa lämnade hampus på laserdome på hokeyavslutning och kom sen till emporia. Efter det så körde vi och åt mat och handlade godis. Ikväll kanske maja ska sova här, yey! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0