14 april, 2013

kom precis hem från elin där jag varit sedan två någongång. vi har varit ute, pratat, ätit och lite annat kul. on förhörde mig också på fysiken som jag ska ha prov på imorgon, skulle ljuga om jag sa att det gick bra..så ikväll blir det plugga fyik och so. fuck school. i morse skulle jag egentligen gjort ett inlägg men var jag irriterad på allt och alla så det skulle nog inte bli så bra så ni fick nöja er med ett tidsinställt med bilder från thailand. i morse kollade jag lite the vampire diaries, asså jhfxnrcyu4m det är såå bra. och saken blir ju inte sämre av att alla är så snygga heller..

skulle uppdaterat mer igår men jag måde riktigt jävla illa av sprutan och var så himla yr kunde varken sitta, stå, gå eller göra någonting så jag gick och la mig och somnade vid nio. vaknade sen igen vid halv elva och fixade mig sen gick jag och la mig igen, mådde verkligen skiiiit. var fortfarande yr imorse men inte alls som igår. är det bara jag som tycker att den nya spotify ikonen är mycket fulare än den andra ??

 

 
// ögongodis, såå snygg! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0