SYDSVENSKAN

Tjolla hopp! 
Slutade som vanligt på torsdagen lite i två, men stannade kvar (som vanligt) och spelade spel med nögpra från klassen haha! Då kom även Sydsvenskan och fotade en massa foton som de skulle använda till ett reportage dem skriver om vår kiosk och hon som håller i den, såå kul! När jag kom hem lite efter tre så började jag skriva på min svenska uppsats och fixa lite i min so uppsats, sååå mycket att göra :-(. Sitter dock nu i bilen på väg till emporia för att hämta mina glasögonen men också kolla lite efter balskor. Kan verkligen inte gå i klackar så måste ha köpa ett par snart så jag hinner öva lite...
Slängkyss


efter att ha gått Coopers förtjänade vi en paus...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0