PICKNICK & FONDUE

Alltså sorry, käftsmäll till mig som uppdaterat helt horribelt dessa senaste veckorna. MEN ska verkligen verkligen försöka nu. Kärlek till er som fortfarande tittar in :-).
 
Igår tog jag det bara lugnt på förmiddagen och mådde super illa. Vid 18 tiden träffade jag Sofie, Cornelia och Maja på hemköp för att handla lite gott till vår picknik..Som fick äga rum på fotbollsplanen efter många om och men..haha. Men mysigt blev det! Vi gick sen hem till mig för det blev ruggigt kallt. Vid 21 for jag och Maja vidare till Wilma där Nina och Andrea också var. Vi åt choklad fondue, chips, spelade kort, körde charader (jag var extremt dålig) hehe. Super myisgt de med, hade en riktigt mysig dag helt enkelt. 
Slängkyss
 
 
Fitnesslife Sofie ät sallad medan vi andra lyxade till de med onyttigheter, stabilt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0