"HÖGLÄSNING"

Imorse skrev jag ihop lite som jag ska träna på till biologin och läste igenom den. Gjorde sen några tidsinställda inlägg som kommer i veckan ;-). Hann också bläddra igenom den nyaste veckoveyn innan jag tog mig till jobbet, där det skulle vara högläsning men blev bingo. Standard! Mamma hämtade mig och jag kollade lite modern family innan Emma kom och vi åt grillat. Catchade upp & fikade en massa efteråt. Det kom en rejält hagel skur, i maj lixom??? Vad händer. Iallafall så duschade jag när hon åkt & läste på lite om backpacking, sååå tagg på att göra de om några år. Nu ska jag sussa till regnet som öser ner utanför, gonatt!
Slängkyss 


Skojar modet jord eller vad är det frågan om??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0