VEN - SPANIEN

Just nu sitter jag på färjan över till Landskrona från ven. Det fick som sagt bli en lite snabb visit för mig eftersom Spanien väntar. När jag kommer över till Landskrona står min familj där & sen drar vi till Kastrup direkt för att lämna mig & mamma. Känns lite stressigt men ändå kul, gillar när de händer saker hela tiden! 

För er som missat de så är jag i Spanien på en rehabresa, och alltså inte en semesterresa. Vi är ett gäng ungdomar med reumatism som åker ner till Spanien, tränar & lär känna varandra. Tre veckor spenderar vi där och när de är dags för hemfärd är man riktigt slut. Man går upp tidigt, håller igång fram till lunch utomhus & efter lunch är de massage. Busy busy, men kul busy. Nu måste jag spara lite batteri eftersom jag glömde packa ner laddaren till ven. 
Slängkyss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0