STUDENTFIRANDE

Efter skolan idag så gick jag till Maja där vi åt, planerade lite till hennes USA resa & bara chillade. Cyklade vidare till fotvård efter de, så fräscht inför balen & Spanien. Dock så har mina stortånaglar blivit kaos av antagligen cellgiftet så hon var tvungen att kappa den ena en hel del - mardröm...Men den har kunnat skada min tå annars. Påväg hem frän fotvården svängde jag in hos Nina för att skriva mitt namn på muggar vi ska ge till våra mentorer på fredag. Kommer sakna dem såå!!! :-( 

Cyklade hemåt när jag tog en lite depp-stund för min tånagel innan jag fixade mig för student. Min kusin var det som tog & det var sure mysigt. Träffar inte dem så ofta så de är alltid kul när de väl händer :-) De har super gulliga höns som är enormt fluffiga & har bollar på fötter + huvud - sååå gulliga!!! Sen en hund jag är helt kär i - dvärgpudel. Så satt mest och mös med dem hahah! Kollade lite white collar när jag kom hem och nu blir de sova.
Slängkyss 




Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

Svar: :-)
emmie kristoffersson

2015-06-08 @ 23:50:03
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0