FRUSTRERANDE

Denna torsdag började dåligt. Fick reda på mina slutbetyg i matte och fysik..Höjdes i fysik till ett B vilket jag inte fattar då det är mitt hatämne och det ämnet jag prioriterar sist..I matte fick jag C+, C fu**ing +...Så himla sur. Pluset syns inte på papper så fick C då..Matte som alltid varit mitt favorit ämne, sjukt frustrerad. Just C och +, varför inte B- istället...Fick B på provet och hade två poäng från B på NP, alltså F*N på riktigt. Fick inte ens veta vad jag missat, går inte att diskutera med honom :-(. Surt, ville veta vad jag gjorde fel...Men han är läraren så det är säkert rätt, känns bara surt. Tappade all livsglädje på en gång. 

Anyways så använde jag ilskan på gymmet där jag körde kondition. Körde håradre än någonsin och det kändes riktigt bra efteråt. Sprang mer än någonsin, riiiktigt härligt. Bäddade rent när jag kom hem, vilket var så himla skönt. Ny vaxad, Ny duschad, Ny tränad och ny bäddat - bästa! 
Slängkyss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0