BRÄND, BRÄND & ÅTER BRÄND

Fyy vad internetet suger här nere :-(. Anyways så fick jag en brännskada på min hals i bilolyckan 2013 som jag lyckades bränna i solen häromdagen. Fått gå runder med en strumpa, plåster, salvor osv runt halsen igår och idag. Snyyggt...Idag lyckades jag även bränna hela rumpan och halva armen..HUR? En fett linje på överarmen, vad hände där lixom??
Ska sluta att tjata om detta och tycka synd om mig själv haha. Började med träning på standen idag rejält VARMT men super skönt pass. Sen blev de bassäng och efter det slutatde vi, det betyder playan! Efter stranden idag duschade jag och kollade det sista avsnittet på säsong 5 av hawaii five-0, de bestämde i maj i år att det skulle bli en till säsong så det lär dröja en evighet tills de kommer ut... :-(. 
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0