BACK

Long time no see! Kom hem från en fantastisk resa i Spanien i måndags kväll & har mest legat sjuk i sängen och kollat bones efter de. Min feber sjönk idag så åkte & vaxades...men fullföljde inte hela. Hade så mycket värk i kroppen att de inte gick, gjorde de mesta jag bokat men skippade halva benen (inte framsidan, utan låren haha) & bikini. Anyways, så steg min temp nu på kvällen igen...wiho...! Men de kanske bara blir bättre efter detta? De tror jag. Tänkte försöka sova lite nu, då de inte blev så mycket sömn förra natten. 
Slängkyss 


Enormt blekta toppar efter solen!

Kommentarer
Postat av: Bintu Malm Fraser

Typiskt att man alltid blir sjuk när man varit ute och rest :-( Du får krya på dig!

Svar: Usch ja sö typiskt! Åh tack!!! :-)
emmie kristoffersson

2015-07-09 @ 00:06:38
URL: http://bintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0