TWO SHADES OF MALMÖ

Imorse vakande jag och Maja upp vid 10 och fixade oss. Igårkväll hade vi gjort "Over night oats" - vilket blev såå himla gott verkligen! Eftersom att vi skulle åka och äta thaibuffe så tog vi bara några skedar var. På triangeln åt vi thaibuffe inne på restaurangen "Rise and Soup"- extremt god mat. Shoppade lite efter det och efter ett tag så lämnade vi Max, Alexander och Petra för att åka mot empan. Hittade en kjol, halsband och en klänning - visar er imorgon. Efter en super mysig dag med min bestie var precis vad jag behövde. När vi åkte hem träffade vi Filippa & Matilda på bussen men sen också Maja och Saranda - alla var tydligen ute och åkte haha. 
Nu ska jag starta "Mockingjay part 1" med mamma och Lotta, myyys!
 
Mått extremt illa idag eftersom jag tog cellgiftet igår. Illa måendet har resulterat i att jag små ätit massa idag och lite panik, så ska till gymmet imorgon bitti med Maja. Supper tagg! Nu ska vi starta filmen, byye!
Slängkyss
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0