RANDOM FACTS ABOUT ME

→ Enligt mig är snapchat den bästa appen, så himla grym favorit!
→ Älskar att exprimentera med smink, frisyrer & foto...
→ Resa och uppleva saker är verkligen en passion
→ Taco, mandelmassa, marsipan & kaffe/te klarar jag mig fint utan
→ Övertänker, jag övertänker exakt allting vilket är super negativt
→ Är i stort sett alltid förkyld
→ Räknar mina steg när jag går & efter 10 till exempel måste jag göra något för att bryta mönstret för att sen börja om igen
→ Följer extremt många serier & älskar att krypa upp i min säng för att kolla ett avsnitt (eller säsong..haha)
→ Har ingen talang, inte någon alls
→ Bryr mig extremt mycket om andraoch att demår bra, ibland mer än mig själv
→ Älskar att planera och är lite av ett kontrollfreak
→ Aldrig färgat mitt hår, men denna punkt blir antagligen ogiltig om ett tag.. ;)
→ Flätar alltid håret efter jag duschat på kvällen 
 Älskar att inreda & dekorera mitt rum
→ Tycker om att städa mitt rum för att jag älskar känslan efteråt - så himla fräscht 
→ Bryr mig om vad andra tycker om mig, alldeles för mycket
 
 
Exempel på punkt 2...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0