BOMBHOT

Tjenare
Igår var jag & blev vaxad inför Frankrike, dock så kändes de inte alls som de andra gångerna. Gjorde knappt ont & höll på att somna....UNDER VAXNINGEN??? Brukar aldrig hända. Iallafall så var de lite kul :-) Efter vaxningen köpte mamma & jag mat i stan som vi åt hemma med familjen! Cornelia kom ner en sväng och vi bakade LCHF, long time ago! Drog sen till Maja med Sanna & Elin. Fick reda på att de var ett bombhot i Dalby...LILLA DALBY. Hus evakuerades, SWAT kom hit osv osv. Vet ni vad de visade sig vara sen?? Va? Va? ETT PAKET MED KLÄDER! HAHAHAHAH. Men iallafall så städade jag lite när jag kom hem igen och sov. 
Idag bär de av mot Frankrike utan internet i 10 dagar, ska se om något kan gästbloggar lite då & då annars hörs vi den 10:de! 
Slängkyss 


Mys hos Maja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0