SWEET SIXTEEN

IT'S MY BIRTHDAY! 
Oh yes, idag fyller jag 16 bast. Började dagen att gå ligga & vänta på mamma...som sov hur länge som helst. Maja & Petra ringde istället till mig och sjöng. Gullisar. Mamma kom sen med frukost, paket & sång. Startade en film med mamma - the Millers. Lotta, Max, Maja & Petra kom och vi fikade innan vi åkte till jobbet. Bingo som vanligt, efteråt handlade jag och Petra körde mig hem. Fick presenter av pappa och Hampus, som varit på träning hela dagen. 

Vi är nu påväg till någon restaurang, som de inte vill avslöja vilken...För att äta lite födelsedags middag. Synd att mamma jobbar bara :-(. Inte kunnat firat min födelsedag med hela familjen iår, vilket suger ganska rejält. Men men har haft de mysigt ändå!
Så glad för alla gratulationen överallt, så himla gulliga! Ni är bäst mina vänner! 
Ps, delar födelsedag med chansning tatum...heheeh
Slängkyss 


Frukost i sängen, mums!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0