SOVMORGON? NAE

Lite efter 05 steg en hyfsat pigg Emmie upp ur sängen. Ät frulle och la mig i sängen ett tag till med mobilen. Mötte Sofie vid bussen vid samma tid som igår (dock var jag i tid idag) för att dra på ett morgonpass. Hade som sagt egentligen sovmorgon, men hur passade var det inte då att trycka in ett gympass innan skolan? Super passande tyckte vi och körde ett rejält mag-pass.
Slog mitt rekord i planka med 3 minuter, följt av 2 minuter. En sak som var enormt skönt var att jag kände av gårdagens pass i armarna, älskarr!! 
 
Efter skolan stannade jag, Maja (L), Maja (M) & Elin på skolan för att baka pizzabullar. Bullarna ska säljas ihop om att få in pengar till vi i nians avslutningsbal. När vi äntligen var klara traskade jag och Elin direkt till kyrkan för att gå igenom söndags-påskvandring med konfisarna. Vi var tvugna att gå lite tidigare för att vi måste plugga till provet som vi har imon. Nyss ätit & ska ta tag i plugget alldeles strax. 
Ni med iphone, har ni uppdaterat till de nya emojisen? Håller på hehe. 
Slängkyss
 
 
 Imorse. Sorry för den tagg saken...hatar när man printar med den men såg de nu :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0