LAMM & FÅR

Tjeenare! 
Igår kväll mådde jag så illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, fy. Efter några timmar av kallsvettande och illamående lyckades jag dock somna. Vakande imorse & de hade lagt sig, så skönt dock förkyld fortfarande. På idrotten idag orienterade vi, men jag och många flera gick rundan pga sjuklingar. Jag och Sofie fastnade vid fåren som fått lamm, sååå gulliga. Räddade även ett får som fastnat med hornen i stängslet (eller Fabian gjorde allt, men vi sa de till honom haha), dagens goda gärning ;-). Tog de lugnt och kollade ikap serier när jag kom hem - såå slut. 

Är nu på väg till empan för att byta ett par skor som jag fick i födelsedags present av familjen. Så himla fräsch, men en storlek små.
Slängkyss 


Mysoutfit & matning av lamm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0