SNAPCHAT

TODAY.
Började dagen med en varm dusch för att kunna komma till skolan, med lederna som faktiskt var bättre idag än i helgen. Vilket var så himla skönt! Dock så påverkar detta också mina höfter lite när jag är så stel och bara på den kilometern jag har hem så började jag vaga och halta..inte toppen med tanke på att det är milen imorgon i skolan som jag verkligen inte vill missa. Skolan var lugn med vikare och lektioner utan lärare. Åt LCHF till mellis och kollade sedan "godzilla" (kommer en recension senare). Hampus hjälpte mig nyss att knäppa lite bilder på min nya höstjacka som kommer ut imon, wiho! Tar det bara lugnt i sängen just nu, lyssnar på musik och snapar.
Älskar snapchat, vill ni snapa med mig heter jag --> emmiieks, hihi. 
 
- hur klockren och sann är inte detta ? Asså wtf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0