TORSDAGS MYS HOS LOTTA

Sista lektionen var idrott, där vi hade vikarie. Skulle egentligen haft brännboll ute, men de ösregnade så vi hade basket inne istället. Kan verkligen inte spela de...
Efter skolan gick jag hem till sofie där vi bara chillade lite. Lämnade våra saker och tog oss ut på en lång promenad i ösregnet. Gick en runda som slutade på runt 1,3 mil. Ösregnade som satan i början, så vi blev sjukt blötta och kalla. Efter vi gått rundan hämtade mamma mig hos sofie. Duschade snabbt och blev lämnad hos Lotta medan Hampus och pappa var på hockeyn. 

Jag och lottade åt tomatsoppa och ostbricka. Snackade, kollade tv och bland annat big brother. Inte kollat de sen första avsnittet då jag inte fattade något, men de är ju riktigt kul. Funderar på att börja kolla igen, haha! 
Nu ska jag sova, så night! 




Kommentarer
Postat av: Lotta

Så mysigt att ha dig här💓

Svar: super mysigt att vara hos dig 💚
emmie kristoffersson

2014-10-17 @ 23:42:03
Postat av: Kajsa

Hej!! Jag har just nu en tävling på min blogg, nämligen "Veckans blogg" Skulle vara jätte roligt om du ville vara med.
Vinner du så har du chansen att bli länkad inför över 300 läsare redan nästa vecka.
LÄNK: HTTP://KAJJSAT.BLOGG.SE/2014/OCTOBER/VECKANS-BLOGG.HTML#COMMENT

KRAM!!!

2014-10-18 @ 10:50:58
URL: http://KajjsaT.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0